מדריך בחירת מכונת קפה למשרד: כל האפשרויות והמותגים

מכונות קפה וציוד מתקדם למשרד

קפה איכותי הוא כבר מזמן לא מותרות, והעובדים בשוק הישראלי, בכל ארגון מקטן ועד גדול, כבר התרגלו ללגום בכל שעה של היום כוס שאינה נופלת בטעמה מזו שמכינים בבית קפה מקצועי. מה השיקולים בבחירת מכונת קפה למשרד? איך לבחור נכון? על כך במאמר שלפניכם

המאמר בשיתוף חברת קרמה+ המציעה מגוון גדול של מוצרי קפה במחירים נוחים.

אז לטחון או לא לטחון, זו השאלה

ההחלטה הראשונה בבחירת מכונת קפה למשרד היא האם לבחור מכונת קפה טוחנת או מכונת קפה בקפסולות.
חובבי הקפה הטרי והאיכותי נוטים להעדיף מכונת קפה טוחנת, מכיוון שבעת הכנת הקפה נדרש מצד המשתמש לטחון פולי קפה בזמן אמת. חובבי המהירות והניקיון נוטים להעדיף מכונת קפה בקפסולות.

מה עדיף כלכלית?
מכונת קפה טוחנת יקרה משמעותית יותר ממכונת קפסולות, זה בנוגע לעלות החד פעמית של מכונה. אולם בדיוק כמו ברכישת מדפסת, עלינו לקחת בחשבון גם את עלויות הדיו. כשמסתכלים על עלויות הקפה לאורך זמן, על פי רוב רכישת פולי קפה טריים זולה יותר מרכישת קפסולות. 

כשזה מגיע למשרדים, מהירות וניקיון הם המפתח
למרות פערי האיכות, מרבית המשרדים בישראל מזמינים מכונת קפה אוטומטית המשתמשת בקפסולות, זאת מכיוון ששיטה זו היא המהירה והנקייה ביותר. מכניסים את הקפסולה, לוחצים, ותוך מספר שניות הקפה מוכן, ללא צורך לנקות את משקעי הקפה. יתרון נוסף של מכונת קפה קפסולות הוא בגודלה המינימליסטי, נתון משמעותי במקרה של משרד עם פינת קפה קטנה או מטבחון צר ממדים.

מגוון עצום של טעמים

אחד היתרונות של מכונת קפה בקפסולות הוא היכולת של המשתמשים לבחור לעצמם סוגי טעמים על פי חפץ ליבם. בשנים האחרונות נוספו למדף הקפסולות טעמים רבים כגון: קרמל, אגוזי לוז, וניל מתקתק ואפילו קפה קר.
הקפסולות מגיעות גם עם רמות שונות של חמיצות ומרירות, ורמות שונות של עוצמה וחוזק.

כמה שותים? החלטה לגבי כמות מכונות או הספק מכונה

לפני שאתם מזמינים מכונת קפה למשרד, כדאי לדעת כמה קפה שותים בארגון. מדוע? מכיוון שיש לשאלה זו השפעה על כמות המכונות או על הספק המכונה. ייתכן שתרצו לרכוש יותר ממכונה אחת, או שתבחרו להזמין מכונה בעלת יכולת להכין לכמה משתמשים בו זמנית. כיצד לדעת? טכניקה פשוטה היא לערוך בירור בקרב העובדים, שאלון קצר ותכליתי יעשה את העבודה, שאלו אותם: האם אתם שותים קפה, ואם כן, כמה כוסות אתם נוהגים לשתות ביום. הוסיפו כוסות קפה לאורחים, בממוצע יומי, וסכמו את התוצאה כדי לקבל מספר כוסות קפה משוערות שישתו במשרד מדי חודש.

כמה מקום יש? החלטה לגבי גודל המכונה

בחנו את החלל שבו אתם רוצים להציב את המכונה, מדדו האם יש מקום רק למכונה מינימליסטית או שאפשר להזמין מכונה עם פיצ'רים נרחבים ואפשרויות מגוונות, שתופסת יותר מקום.

החברות המובילות בתחום מכונות קפה למשרד

ההמלצה של קרמה+ היא לבחור חברה בעלת מוניטין בשוק, שם טוב של איכות ומספיק ותק וניסיון כדי להבטיח תוצאה ודאית של קפה טעים ומעורר לעובדי הארגון שלכם.

אלו החברות המובילות בתחום:

נספרסו – מותג שוויצרי מבית נסטלה, המוביל בשוק. מכונות נספרסו משתמשות אך ורק בקפסולות ואלו המכונות הנמכרות ביותר בישראל, הן עבור בתים פרטיים והן עבור עסקים. מכונות נספרסו נחשבות לפשוטות לתפעול, עם רמת אמינות גבוהה.

לוואצה – מותג איטלקי בעל ניסיון של 130 שנה, המוביל באיטליה. המכונה הנמכרת ביותר בישראל ממותג זה נקראת Amodo Mio, מכונת קפה אוטומטית מבוססת קפסולות. סדרה נוספת מבית לוואצה היא Lavazza Blue.

אילי – מותג איטלקי ותיק, מתמחה בייצור זני קפה מסוג ערביקה.

לנדוור – מותג ישראלי ותיק שמציע כיום מכונות קפה וקפסולות ממותגות, במחירים אטרקטיביים.

אם ברצונכם לקבל יותר מידע, מחירים ויתרונות על כל מותג, חברת קרמה+ מציעה באתר שלה מבצעים משתלמים על מכונות קפה אוטומטיות ממגוון המותגים המוזכרים למעלה. 

שירות באחריות, ושלא תעשו טעות

בחיים המהירים של עסקים כיום, עובדים זקוקים לקפה זמין ונגיש באיכות גבוהה. מסיבה זו אנו ממליצים לוודא מראש כי ספק מכונות הקפה שבחרתם מצטיין באספקת שירות יעיל במינימום זמן המתנה. קראו ביקורות ושוחחו עם עסקים אחרים, כדי לקבל רושם מלקוחות מנוסים. 

כשהעסקים גדלים, גם צרכי הקפה

אם אתם צופים בשנה-שנתיים הקרובות גידול משמעותי בהיקף העובדים עקב הצלחה עסקית, שימו לב לבחור בספק מכונות קפה שיוכל לגדול יחד אתכם, ולהוסיף מכונות ולהרחיב את השירות והתמיכה ללא שהיות ותקלות.

מכונת קפה למשרד: לשכור או לקנות?

יש שתי אפשרויות להזמין מכונת קפה למשרד, לרכוש מכונה או לשכור מכונה.

השכרת מכונת קפה עשויה להיות פיתרון יעיל עבור עסקים קטנים שאינם מעוניינים להשקיע כספים באקט חד פעמי אלא לשלם לאורך זמן. מרבית ההשכרות כוללות שירות תמיכה ותחזוקה שוטפת. יתרון נוסף הוא היכולת לשדרג את מכונת הקפה כשמגיע דור חדש עם יכולות טכנולוגיות משופרות. ברגע שאתם שוכרים את המכונה, אתם פשוט מחזירים אותה לספק ומקבלים מכונה חדשה (כמובן יש להסכים על כך מראש בחוזה).

רכישת מכונת קפה למשרד דורשת השקעה ראשונית אולם לאורך זמן העלות תהיה נמוכה יותר בהשוואה לעסקת השכרה בה העסק משלם תשלומי שכירות חודשיים באופן מתמשך. 

אספקה ישירה

עסקים רבים מזמינים שירותי אספקת קפה, בין אם מדובר בפולים, פודים או קפסולות. ללא ספק מדובר בפיתרון נוח, אולם כאן חשוב ביותר לוודא שירות איכותי. תארו לעצמכם שורה של עובדים נרגנים, ביום ראשון בבוקר, מצפים לכוס מהבילה שתעורר אותם לשבוע חדש של עשייה ותפוקה, ממתינים לשליח שאיחר. בדקו את הספקים, קבלו מספר הצעות מחיר ושקלו לבצע את ההזמנות בימי חמישי, כך תימנעו לחלוטין מ"תקלות יום ראשון". בהצלחה!

שיתוף:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
תוכן עניינים

מאמרים נוספים

האם קפה מפריע לקשב וריכוז

קפה, משקה פופולרי שמיליונים ברחבי העולם נהנים ממנו בשל טעמו העשיר והשפעותיו המעוררות, מכיל קפאין, ממריץ טבעי הידוע ביכולתו לשפר את הערנות הנפשית, המיקוד והריכוז.